Rengøringskvalitet

I Lalandia er vi bevidste om, at en god kvalitet af rengøringen af feriehusene er en vigtig del af ferieoplevelsen.

Når Lalandia foretager en slutrengøring af dit feriehus efter et endt lejemål, følger vores medarbejdere en elektronisk tjekliste, som medarbejderen har til rådighed på deres smartphone. Den indeholder de samme punkter som tjeklisten til feriehusejerne, som selv foretager slutrengøring efter et ejerophold.

Lalandia foretager løbende kontrol og stikprøver på den udførte slutrengøring for at sikre en god rengøringskvalitet. Desuden bruger vi mange ressourcer på at uddanne og træne medarbejderne for at undgå udfald i rengøringskvaliteten.

Alligevel kan der ske fejl. Hvis du mod forventning skulle ankomme til et feriehus, hvor du mener at der er fejl og mangler i slutrengøringen, bedes du straks kontakte vores Servicecenter, som sender en medarbejder ud i feriehuset. Derved har vi mulighed for selv at se fejl og mangler, udbedre dem og lære af dem.

Som feriehusejer er det helt naturligt at være kritisk i forhold til den udførte slutrengøring. Dog skal man være opmærksom på, at en slutrengøring i modsætning til en hovedrengøring ikke omfatter alle rengøringsopgaver i feriehuset, herunder rengøring over en højde på 180 cm.

Et eksempel er, at man ankommer til sit feriehus på et ejerophold og opdager et spindelvæv i stuen. Det er ikke ensbetydende med, at feriehuset ikke er tilstrækkelig godt rengjort, da spindelvæv kan opstå i løbet af ganske kort tid. Men finder man for eksempel glemte ting eller snavs under sengene, er det helt klart en fejl.  

Du er altid velkommen til  at kontakte vores rengøringsafdeling, hvis du skulle have spørgsmål til rengøringen af dit feriehus.

 

 

 

loading...